Who Love me?

What's time now?

Monday, March 3, 2014

Aktif kembali!!

Assalamualaikum Hooaaaa dh 2014..lamanya xmenulis x berkongsi ilmu dengan kalian semua..maafla sebab akhir 2013 alhamdulillah aku sekeluarga didatangkan dugaan yg merupakan satu rahmat sebenarnya tp xperlu kot utk aku share sbb kisahnya panjang nak pendekkan mcm leceh je..huhuhu pe yang aku harapkan adalah doa kalian dan kemaafan kalian ye la mulut laser ni yg bny kekhilafan diri mungkin pernah buat hati kalian terguris ke.so baiklah kita akan mula berkongsi ilmu bermula dari hari ni ye..aku baru2 ni menghadiri seminar BAITULMUSLIM3.0 tau x pa itu baitul muslim? link dr rakan so boleh follow dia :)selepas seminar tu alhamdulillah bny info psl hal2 rumah tangga ni insyaallah siap karang dan catit tips akan aku kongsi dengan kalian semua ya :) #letsmuslimah #sayasygkwn2muslimahsaya :*

No comments:

Post a Comment